DOLAR

• Düzce
a
Reklam

Atlı’dan ilçeler çıkarması, karış karış ziyaret ediyor

İyi Parti Kahramanmaraş Kurucu İl Başkanı Opr. Dr. Faruk Atlı Her hafta sonu bir ilçede parti teşkilatıyla bir araya gelerek ilçenin sorunlarıyla ilgili istişarelerde bulundu. Toplantı sonrası ilçe halkını da ziyaret eden Atlı, tek tek diyalog kurdu, siyasetten uzak sohbetler ederek notlar aldı.

Kahramanmaraş’ta İyi Partinin temellerini atan ve kurucu il başkanlığını yapan Opr. Dr. Faruk Atlı, şimdilerde de partisinin bir neferi olarak hizmet vermeye devam ediyor. Siyasette izlediği etik kurallar, nezaketi ve çalışkanlığı ile partili partisiz tüm kesimin beğenisini kazanan Atlı her hafta sonunu bir ilçede geçirdi.

YAYLALARIYLA ÜNLÜ ANDIRIN

Partisinin Kahramanmaraş Teşkilatında görevli il başkan yardımcıları ve il yönetim kurulu üyelerini de yanına alarak ilçe ilçe gezen Atlı’nın ilk durağı Kahramanmaraş’ın kaleleri ve yaylalarıyla ünlü ilçesi Andırın oldu. Andırın’da sabah kahvaltısında İyi Parti Andırın İlçe Teşkilatıyla bir araya geldi. Andırın Kurucu İlçe Başkanı Ali Çatalbaş, İlçe Başkanı Fatih Dal ve yönetim kurulu üyeleriyle kahvaltı yapan Atlı, teşkilat üyeleriyle istişare yaptıktan sonra Andırın Kışla Çay Bahçesini de ziyaret ederek vatandaşlarla sohbet etti.

ELMA DİYARI GÖKSUN’DA VATANDAŞ ZİYARETİ

Atlı’nın ilçe gezileri Göksun’la devam etti. Havası ve elmasıyla ünlü Göksun’da yine kahvaltı sofrasında İyi Parti Göksun Kurucu İlçe Başkanı Oktay Kayıra, İlçe Başkanı Ali Arslan ve yönetim kurulu üyeleriyle bir araya geldi. Teşkilat üyeleriyle hem ilçe gündemi hem de Türkiye gündemiyle ilgili fikir alışverişi yaptıktan sonra Alparslan Türkeş Mesire alanında piknik yapan Göksunlu vatandaşları ziyaret ederek sorunlarını dinledi.

ENDEMİK ZENGİNİ VE TURİZM KENTİ İKİ İLÇE

Kuzey ilçelerini de programlarını sürdüren İyi Parti Kahramanmaraş Kurucu İl Başkanı Opr. Dr. Faruk Atlı’nın Nurhak ve Ekinözü ilçelerini de ziyaret ederek partilileri ve ilçe halkıyla buluştu. Sabah saatlerinde endemik bitki örtüsü ve serin havasıyla ünlü Nurhak’ta İlçe Başkanı Küçük Mehmet Şahin ve yönetim kurulu üyeleriyle bir araya geldi. Samimi sohbetin ardından turizm beldesi Ekinözü’ne geçen Atlı Ekinözü Kurucu İlçe Başkanı Belediye Meclis Üyesi Mehmet Şahin, Ekinözü ilçe Başkanı Bilal Kaplam ve yönetim kurulu tarafından karşılandı. Teşkilat üyeleriyle fikir alışverişinde bulunan Atlı, içmelere ziyarete gelen vatandaşlarla da sohbet etti.

CEVİZ HAK ETTİĞİ DEĞERİ BULMALI

Her hafta sonunu bir ilçede geçiren Atlı ceviz diyarı Çağlayancerit’i de unutmadı. Çağlayancerit Türkmen Beyi Osman İncecik ve önceki dönem İl Başkanı Davut Sarı ile birlikte Çağlayancerit’e dağ yolundan ulaşan Atlı, yolun tamamının bir an önce yapılmasının hem ilçeye ekonomik hem de sosyolojik alanda büyük bir katkı yapacağını söyledi. Atlı yolun tamamlanmasın da kendi iktidarları döneminde olacağını belirtti. Çağlayancerit’te İlçe Başkanı Mustafa Tunç, Belediye Meclis Üyesi Mustafa Çolak, eski Belediye Başkanı Nazım Engizek tarafından karşılanan Atlı, teşkilat üyeleriyle istişare ettikten sonra taziye ziyaretlerinde bulundu.

PARTİMİZİN BİR NEFERİYİZ VE SORUMLULUĞUMUZU BİLİYORUZ

Ziyaretlerle ilgili bir açıklama yapan Atlı; “Hem teşkilatımızla hem hemşerilerimizle buluşmak için ilçe gezilerimizi sürdürüyoruz.  Partimize hizmet etmek, hemşerilerimizle hem hal olmak için resmi bir görevinizin olmasına gerek yok. Partinizde bir nefer olmanız, memleketiniz için, ülkeniz için, milletiniz için sorumluluk hissetmeniz yeterlidir. Bizde partimizin bir neferi olarak, sorumluluğumuzu bilerek milletimize hizmet etmeyi kendimize görev addettik. Bu çerçevede ilk ziyaretimizi Andırın ilçemizden başladık, Göksun, Nurhak Ekinözü ve Çağlayancerit ilçelerimizi ziyaret ettik.

PARTİLİLERİMİZİ VE HEMŞERİLERİMİZİ DİNLEDİK

Biz parti çalışmalarında her zaman ilçelerimizi ziyaret ettik, bu ziyaretlerimizde hep biz konuştuk, siyasi çalışmalar yaptık. Fakat bu ziyaretlerimizin temel amacı hem teşkilatımızı dinlemek, hem de hemşerilerimizi dinleyerek sorunlarını not almaktı ve şimdi onu yapıyoruz. Gittiğimiz her ilçemizde önce ilçe teşkilatımızla kahvaltıda bir araya geliyoruz. Sohbet edip ilçemizin genel durumunu masaya yatırıyoruz ve detaylı bir şekilde konuşuyoruz.

SİYARET İÇİN GİTMEDİK, SORUNLARI DİNLEDİK

Sonrasında ilçemizdeki taziyelere katılıyoruz, ilçe meydanlarında, parklarda bulunan vatandaşlarımızı, ilçe esnaflarımızı ziyaret ediyoruz, siyaset yapmadan sorunlarını dinliyoruz. Tabi bunların hepsini de kayıt altına alıyoruz. Vatandaşa bir dokun bin ah işit, gerçekten ülkemiz en kötü dönemlerinde bile bu kadar vatandaşını zor duruma sokmamıştı. İnşallah tüm sorunların çözüm adresi Anadolu’nun yiğit kadını Meral Akşener’in önderliğinde İyi Kadrolardır. Çok az kaldı inşallah, hem ülkemizin, hem şehrimizin hem de hemşerilerimizin sorunlarını tek tek çözüme kavuşturacağız” dedi.

Atlı ziyaretlerinin Afşin ve Elbistan’la devam edeceğini, önümüzdeki haftalarda da kalan ilçeleri ziyaret edeceklerini belirtti. Atlı ayrıça; “sofralarını ve gönüllerini açan, bizleri sıcak ve samimi atmosferde karşılayan ilçe teşkilatlarımıza ve hemşerilerimize teşekkür ederim. Hep birlikte inşallah yürüyecek çok yolumuz var, azimle, kararlılıkla, iktidara adım adım yaklaşıyoruz. Bu ziyaretlerde bizi yalnız bırakmayan eski il başkanımız Davut Sarı’ya, parti yöneticilerimiz Süleyman İpbüken, Batuhan Kayım, İbrahim Bozel, Onikişubat İlçe Başkan Yardımcımız Adem Gündoğar’a da canı gönülden teşekkür ederim ” dedi.