Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Ahilik Haftasında Kırşehir’de Büyük Başarı

Mayıs ayında İstanbul’ da düzenlenen MEB Uluslararası Gastronomi Festivali ve

Mayıs ayında İstanbul’ da düzenlenen MEB Uluslararası Gastronomi Festivali ve Yemek Yarışmasında 413 ekip içerisinde birinci olarak bizleri gururlandıran Kahramanmaraş MADO Akdeniz Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri bu kez de Ahilik Haftası etkinlikleri kapsamında Kırşehir’de düzenlenen Liseler Arası Yemek Yarışması’nda Türkiye İkincisi oldu.

Yarışmaya kısa bir süre içerisinde müdür yardımcısı Burcu Durak ve Yiyecek İçecek Hizmetleri öğretmeni Hülya Hayber nezaretinde hazırlanan öğrencilerimiz Kürşad Doğan, Kerem Paşa Özkirişçi ve İrem Nur Nedirli Kırşehir bölgesine ait yemeklerden “Çirleme” ve “Ahi Helvası” yaparak jürinin karşısına çıktı ve büyük beğeni topladı.

Öğrencilerimize ikincilik kupasını ise Kırşehir Valisi Murat Sefa Demiryürek takdim etti.