Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Başkan Gürbüz’den Ramazan ayı mesajı

Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, Ramazan Ayı nedeniyle yazılı bir

Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, Ramazan Ayı nedeniyle yazılı bir mesaj yayımladı.

Ramazan ayının evveli rahmet, ortası mağfiret, sonu cehennem ateşinden kurtuluş olduğunu belirten Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, tüm vatandaşlara Ramazan ayının hayırlar getirmesi temennisinde bulundu.

Başkan Gürbüz, “11 ayın sultanı Ramazan Ayı’na kavuşmanı mutluluğunu yaşıyoruz. Evveli rahmet, ortası mağfiret, sonu cehennem ateşinden kurtuluş olan Ramazan Ayı, ilahi rahmetin müminlerin gönüllerini doldurduğu müstesna bir aydır.

Ramazan, bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesi’ni içinde saklayan aydır. Bu ay bize hatırlatıyor ki, biz hepimiz yarımız, ancak bir olarak, birlikte olarak tamamlanabiliyoruz. Bu açıdan bu mübarek günler hürmetine rabbimizden niyazımız, ayrılıkların bir kenara bırakılarak birlikteliğin, barışın ve paylaşımın hakim olduğu bir dünyaya kavuşmaktır. İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.” Hadis-i Şerif´inin rehberliğinde, elimizden geldiği kadar, ihtiyaç sahibi yoksul vatandaşlarımıza daha fazla el uzatmalı, komşu ve akrabalarımız daha fazla hatırlanmalıdır.